Hříšníci a svatí
Klaus se kvůli nedávným událostem týkajícím se bezpečnosti jeho nenarozených dětí dožaduje odpovědí od Sophie, protože se domnívá, že v tom má prsty. Ta Klausovi a Rebece prozradí znepokojivé tajemství ze své minulosti.