Dům povstalého syna
Když Rebeka po naléhání svého bratra Elijaha dorazí do New Orleansu, setká se s Hayley, která jí sdělí nečekané novinky. Rebeka se obává, že její bratr Klaus má něco za lubem, a požádá neochotnou Sophii o pomoc.