Ovoce ze zakázaného stromu
Když Klaus zjistí, že Hayley je v ohrožení života, zajde až do krajnosti, aby ji a jejich nenarozené dítě ochránil. Cami požádá otce Kierana o radu, protože se snaží vyrovnat s tragédiemi z minulosti.