Dlouhá cesta z pekla
Rebeka je zavřená v sanatoriu, kde pracovala v roce 1919. Zjišťuje, že se vrátila čarodějnice Genevieve, aby se pomstila odhalením zlověstných tajemství, která by Rebeku mohla srazit na kolena.