Čas tváře
Do města přijíždí Holbrookův partner, poručík Tanner, a zintenzivňuje vyšetřování prolhaných krásek a jejich možné spojitosti s Wildenovou smrtí. Emily zpanikaří, když se její rodiče dostanou pod drobnohled kvůli manipulacím "A".