Zrcadlo má tři tváře
Emily, která stále bydlí v motelu, je zaskočena, když jí paní DiLaurentisová nabídne, že se může nastěhovat do Aliina starého pokoje. Ještě víc ji rozruší, když ostatní dívky naléhají, aby na to přistoupila.