Zasmušilý nový svět
Ve speciální halloweenské epizodě Aria, Emily, Hanna a Spencer naruší oslavu Dne zakladatelů Ravenswoodu poté, co stopa v novém doupěti "A" naznačí, že Ali je možná skutečně naživu.