Otočení boty
Přítomnost paní DiLaurentisové v Rosewoodu nadále znervózňuje všechny v jejím okolí, zvláště když Hanně daruje rodinného papouška, jehož mimika poskytuje překvapivý vhled do Alisoniných posledních dnů.