Odpovědi
Ve finále čtvrté série se po letech otázek a záhad kolem noci, kdy Alison DiLaurentisová zmizela, její čtyři nejlepší kamarádky setkávají tváří v tvář s Ali a konečně se dozvídají, co se jí té zářijové noci skutečně stalo.