O tři měsíce dříve. Terry navštíví v italské Ostii Arabellu, která si tam na náklady svého agenta žije na vysoké noze. Poté, co si dívky zajistí „povzbuzovače“ na párty, prožije každá z nich vlastní divokou noc.