Arabella je zklamaná z demoralizujícího vývoje ve vyšetřování a rozhodne se uskutečnit riskantní plán – a přesvědčí neoblomnou Terry, aby jej zafinancovala. Kwame se stále snaží vypořádat s následky vlastního znásilnění.