Oběd s Terry přiměje Arabellu přemýšlet o mlhavých událostech předchozí noci a hledat odpovědi u Simona. Zatímco se stále zoufaleji snaží poskládat jednotlivé střípky dohromady, zastaví se u Simona a později se ocitne u dveří zcela nečekaného člověka.