Arabella zoufale potřebuje peníze, ale stále není schopná dokončit první verzi své knihy. Začne proto pracovat s Theo ve start-upu s rozvozem veganského jídla. Oslavenkyně Terry se tajně postará o to, aby se Simon neobjevil na jejím narozeninovém večírku.