Londýn, dva měsíce po incidentu. Arabella navštíví terapeutku, která ji povzbuzuje, aby se s traumatem zkusila vypořádat pomocí relaxačních a kreativních technik. Agenti, kteří stále čekají na první návrh její knihy, přiřadí Arabelle klienta jménem Zain.