Hrůzostrašný příběh o babičce a vnukovi
Stává se, že dospělí lidé mají své vlastní obavy! Například jedna babička se velmi bála, že nedokáže potěšit svého vnuka. Ať uvařila cokoli - nic pro něj nebylo dost dobré.