Chlapec ztratí lopatku ze svého traktoru a rozhodne se ji hledat v továrně. Vyjde tedy po schodech nahoru a uvidí velkou příšeru, která si právě maluje rty válečkem! Když jde dál, všimne si dalších příšerek, které hrají domino!