Temné svědectví o usmrkaném chlapci
Máša se rozhodla vyzkoušet nový žánr - děsivé příběhy! Hlavní tajemství divákům prozradí svým unikátním dětinským způsobem: všechen strach je jen v naší hlavě. Máša učí děti, jak překonat jakýkoli strach hrou a vyprávěním příběhů.