Jeden klučina se tak tuze bál vody, že se přestal mýt a proměnil se ve špinavé prasátko. Utíkaly před ním všechny děti i dospělí. Nakonec však svůj strach překonal, začal se znovu mýt a proměnil se v normálního, čistého chlapce!