Všechny děti se bojí tmy. Máša z ní kdysi měla tak velký strach, že musela u sebe mít po celou noc baterku! Jednoho dne však vymyslela pohádku o maličkém broučkovi, který se také hrozně bál tmy, protože v noci viděl hrůzy hrůzostrašné!