Hrůzostrašná sága o radostné události
Každé dítě se bojí, až uslyší radostnou zprávu o příchodu nové sestřičky, která vám může zničit hračky a sebrat tvarohové koláče, nebo naopak bude moc milá a pomůže vám se všemi starostmi.