Děsivá nehoda v cirkuse
Superstrašidelný příběh o zvláštním klaunovi, který se najednou šíleně rozzlobí! Vystraší a rozpláče všechny děti. Co se klaunovi stalo? Podívejme se na tenhle superstrašidelný díl.