Daffy dělá potíže v knihovně a knihovník Porky se ho snaží přimět být potichu. / Elmer se snaží chytit Bugse, ale Bugs skočí do své králičí nory. / Elmer se snaží stát slavným malířem, ale Bugs ho vyruší.