Prasátko Porky dorazí v panice domů a říká spolubydlícímu Daffymu, že se mu ztratily kalhoty. Detektiv Daffy vyšetřuje případ ztracených kalhot. / Tweetyho návštěva veterináře Sylvesterovi poskytne skvělou příležitost k pochoutce k obědu.