Porky a Daffy si otevřou kavárnu. Daffy se snaží vyhovět první zákaznici. Způsobí však jen chaos. / Elmer se snaží chytit Bugse, ale Bugs pokaždé skočí do své nory. / Sylvester pokouší chytit Tweetyho, ale spolkne víc, než dokáže strávit.