Elmer sestaví robota, který má chytit Bugse. A králík musí tuto technologii přechytračit. / Marťan Marvin přistane na nové planetě, kde zapíchne vlajku. / Když se Elmer chystá spát, do cesty za odpočinkem se mu postaví cesťák Daffy.