Bugs se rozhodne Elmerovi pomoct zapůsobit na jeho lásku a zařídí, aby mu narostly vlasy. / Kojot Wilda se snaží chytit Ptáka Uličníka pomocí dynamitu. / Elmer zavolá instalatéra na opravu kohoutku, ale přijde Daffy a zničí celý dům.