Porky a Daffy doručují balíček do strašidelného panství. / Sylvester chce chytit Tweetyho v jeho hnízdě na vrchu telefonního sloupu. / Elmer se převlékne za králíka, aby Bugse vylákal z jeho nory, ale nejde to úplně podle plánu.