Náhradník Porky konečně dostane příležitost blýsknout se na hřišti. / Sylvester chce chytit Tweetyho v jeho hnízdě na vrchu telefonního sloupu. / Elmer dá Daffymu do jídla bombu, ale kačer ho začne všude pronásledovat.