Inspektor
Studenti Elmorské osmiletky zjistí, že jejich svět obrátil vzhůru nohama podivný školní inspektor, který chce změnit jejich způsoby. Jenomže kdo by chtěl být normální? Gumball a Darwin tedy rozhodně ne.