Všichni předpokládají, že je vztah Darwina a Carrie odsouzený k záhubě. Tedy všichni až na Darwina a Carrie. Když se pak na scéně objeví bývalý přítel Carrie, donutí Gumball Darwina, aby oba konfrontoval a zjistil, co se to vlastně děje.