Inzerát
Wattersonovi si potřebují přivydělat, a tak pronajmou svůj dům. Jenomže nemají kam jít, a tak se rozhodnou v domě i nadále bydlet. Když své hosty náhle v domě překvapí, hosté omdlí a Wattersonovi musí tuhle nehodu nějak zamaskovat.