Hlídání
Kluci zůstanou celou noc vzhůru, i když mají druhý den hlídat Polly, mladší sestřičku Penny. Jsou tak unavení, že během mrknutí oka Polly ztratí. Pak ji zoufale hledají, jenomže se dostávají do čí dál divnějších situací, protože mezitím upadají do spánku.