Strašáci
V Elmoru nastal Halloween a děti jdou koledovat. Jenže kvůli Halloweenu mají opravdoví duchové potíže se strašením dětí, a tak straší jenom na poloviční úvazek. Dokáží jim Gumball a Darwin vrátit jejich strašidelnost?