Ticho
Když Gumballovi a Darwinovi dojdou náměty k hovoru, obávají se, že jejich přátelství skončilo. A tak hledají, o čem by si mohli zase povídat, jenomže nic nefunguje. Že by se jeden druhému odloučili?