Síť
Gumball a Darwin zjistí, že dospělí obyvatelé Elmoru jsou hodně naivní, co se týká bezpečnosti na internetu. Potřebují, aby jim kluci vysvětlili alespoň ty nejzákladnější pravidla. A stejně je na tom i jejich máma Nicole.