I raplové potřebujou holku
Hannah se odváží vstoupit hlouběji do Adamova světa, v dobrém i zlém. Čerstvě nezaměstnaná Jessa spolu s Marnie se nečekaně sblíží. Seznámí se se starým mládencem (Chris O’Dowd), který rozhodně není tím, kým se zdá.