Návrat
Rodiče Hannah letí zpět do Michiganu, aby oslavili jejich třicetileté výročí svatby. Doufají, že se k nim jejich dcera připojí, ovšem ta bude mít své vlastní rande. Setká se také znovu se svými spolužáky ze střední, kteří truchlí nad tragickou událostí.