Je těžké být v pohodě
Jessa Hannah poradí, aby svůj příběh nabídla svému šéfovi. Postupně se vzdaluje Adamovi, jenž má jiné představy o jejich vztahu. Marnie a Charlie hodnotí svůj vztah a Jessa je odhodlána dobýt svého ex.