Jako všechny dobrodružné ženy
Hannah se setká se svou někdejší láskou z vysoké, aby zjistila, jak se nakazila papilomavirem a dozví se mnohem víc. Marniin šéf z umělecké galerie jí představí nafoukanému umělci, který vzbudí její zájem. A Jessa se předvede coby chůva.