Hannin deníček
Adam pošle Hannah sexualní zprávu, která ji vytočí a šéf Hannah je nedůtklivý vůči její práci. Shoshanna to dá znovu dohromady s klukem, jehož poznala při jednom kempování. Jessa šílí při pohledu na své účty. A Roy s Charliem slídí kolem bytu dívek.