Vítejte v Bushwicku, aneb crack-nehoda
Na nejlepší party všech dob v Brooklynském Bushwicku si Hannah všimne Adamovy nejcharakterističtější vlastnosti (mimo uší). Poté, co Marnie spatří Charlieho, je absolutně mimo sebe a otravuje ostatní. Jessa škádlí tajemného neznámého, který jí posílá SMS.