Sex s animákem
Alan s Waldenem začnou chodit víc na veřejnost, aby si Louis našel nějaké nové kamarády, jenže se mu to moc nedaří. Oni dva při hledání narazí na skupinku matek, se kterými si brzy začnou dost rozumět.