Už jdu, kalhoty!
Slečna McMartinová zjistí, že Alan s Waldenem předstírají, že jsou gayové, což by mohlo mít fatální důsledky. Kluci jsou z toho na dně, ale Alan věří, že vše dokáže zachránit svým prostým plánem.