Dědouš miloval svý holky
Walden má strach ukončit vztah se slečnou McMartinovou, aby neohrozil téměř hotovou adopci, ale dochází mu, že nemá na vybranou. Lyndsey si mezitím hledá byt a chce, aby Alan bydlel s ní, jenže ten by nejraději umřel v domě na pláži.