Louis
Po menším neúspěchu s minulým dítětem nabídne paní z adopční agentury trošku starší dítě, 6letého kluka jménem Louis, který už několik pěstounů vystřídal. Má u nich chvíli bydlet na zkoušku, aby se Alan s Waldenem rozhodli, jestli si ho vezmou natrvalo.