Alan sejmul malou holku
Alan a Walden se mohou radovat. Zkušební víkend s Louisem se vydařil a agentura jim ho nechá natrvalo. Louis má radost, ale zároveň teď začne svými novými rodiči manipulovat, aby mu vždy dali to, co chce.