Nedávej opicím zbraň
Walden chce ukončit záležitost s falešným manželstvím, a na oplátku Alanovi nabídne, aby si zvolil jakýkoliv dárek jako poděkování. Jeho volba dost ovlivní jeho budoucnost s Lyndsey.