A to příměří mělo konec…
Julius bojuje za svou obhajobu u Wacknerova soudu a za vrácení svého auta. Poté, co zpětná vazba od cílové skupiny ohrozí úspěch reality show Dela Coopera, se Marissa a Wackner snaží soudní proces obnovit pomocí různých taktik.