Byl jednou jeden soud…
Diane a Marissa čelí soudnímu sporu u Obvodního soudu 9 3/4, který vede svérázný "soudce" Hal Wackner. Ukáže se, že Carmen Moyová je výkonná, ale podceňovaná nová kolegyně.