A ty dvě partnerky se pohádaly…
Když spolupracovníci Reddick/Lockhart začnou na nové firemní aplikaci zveřejňovat anonymní nenávistné vzkazy o Juliusovi a Dianě, je její pozice partnerky ve firmě opět zpochybněna.